Spółdzielnia Mieszkaniowa „Pionier” w Kętrzynie informuje, że z dniem 22 stycznia 2024 roku zostanie otwarte Biuro Obsługi Klienta, którezlokalizowane będzie na parterze Spółdzielni przy ul. Daszyńskiego 23 w Kętrzynie pokój nr 1.
Godziny otwarcia BOK
- poniedziałek w godzinach 7:00-16:00,
- wtorek, czwartek w godzinach 7:00-15:00,
- środa (dzień wewnętrzny),
- piątek w godzinach 7:00-14:00.
Do zadań BOK w zakresie obsługi mieszkańca należy:
- Przyjmowanie wniosków, podań lub reklamacji,
- Wydawanie wniosków, druków związanych z uzyskaniem członkostwa, jego ustaniem, nabyciem lub pozbawieniem prawa do lokalu, wyodrębnieniem,
- Wydawanie zaświadczeń o przysługującym prawie do lokal,
- Wydawanie zaświadczeń do przedłożenia w kancelarii notarialnej, banku, urzędzie skarbowym,
- Wydawanie zaświadczeń dla osób ubiegających się o uzyskanie prawa do lokalu ze środków pochodzących z kredytów bankowych,
- Wydawanie wniosków, druków związanych ze zmianą ilości osób, zwrotu nadpłaty, ze zmianą prognozy zużycia mediów
- Udzielanie informacji o wysokości poszczególnych składników opłat, związanych z użytkowaniem lokalu,
- Informowanie o saldzie należnych Spółdzielni opłat dla danego lokalu mieszkalnego, zaksięgowanych na indywidualnym koncie lokalu,
- Wydawanie książeczek mieszkaniowych,
- Nadawanie dostępu do e-BOK,
- Nadawanie dostępu do iMieszkaniec,
- Przyjmowanie wniosków o wydanie dokumentów do sporządzenia świadectwa charakterystyki energetycznej dla lokalu mieszkalnego,