- zapoznanie się z aktualnym saldem w opłatach za lokal
- dostęp do kartoteki lokalu, tj. historii naliczeń, wpłat i rozliczeń,
- zapoznanie się ze szczegółowym wymiarem opłat i czynnikami wpływającymi na ten wymiar;
- zapoznanie się z historią odczytów urządzeń pomiarowo-rozliczeniowych
- zgłoszenie wniosku o wydanie zaświadczenia
- zgłoszenie ilości osób zamieszkujących w lokalu
- zgłoszenie prośby o wydanie książeczki opłat
- numerem indywidualnego rachunku bankowego do wnoszenia opłat za lokal
- zapoznanie się z udostępnianymi na platformie dokumentami, w tym regulaminami, protokołami organów Spółdzielni itp.
- zarządzanie wszystkimi posiadanymi lokalami przez jedno konto
Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta dedykowane jest wszystkim klientom Spółdzielni Mieszkaniowej „Pionier” w Kętrzynie posiadającym tytuł prawny do lokalu.