Spółdzielnia Mieszkaniowa „PIONIER” w Kętrzynie zatrudni pracownika na stanowisko
Administrator Osiedla
Opis stanowiska pracy
Obowiązki:
- na bieżąco administrować nieruchomościami , a w szczególności:
- zapewnić bezpieczeństwo użytkowania i właściwą eksploatację poszczególnych nieruchomości, w tym budowli, małej architektury oraz ich infrastruktury,
- utrzymywać nieruchomości osiedla w stanie niepogorszonym zgodnie z ich przeznaczeniem,
- dokonywać systematycznie oględzin poszczególnych nieruchomości wchodzących w skład osiedla i dokumentować je stosownym protokołem,
- ustalać potrzeby remontowe poszczególnych nieruchomości,
- prowadzić i przechowywać książki obiektów budowlanych oraz dokumentację techniczną nieruchomości,
- realizować zalecenia z kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych,
- wnioskować o uzasadnione inwestowanie w nieruchomości na osiedlu,
- zapewnić sprawne funkcjonowanie instalacji elektrycznej, gazowej, centralnego ogrzewania, podgrzania wody, wodno-kanalizacyjnej, w tym również sprawne działanie kotłowni gazowych, jeżeli budynek jest w nie wyposażony,
- zapewnić utrzymanie porządku i czystości poszczególnych nieruchomości,
- zapewnić pielęgnację zieleni, w tym cięcia sanitarne drzew i krzewów,
- zapewnić deratyzację, dezynsekcję i dezynfekcję w wymagających tego nieruchomościach,
- kontrolować terminowe i prawidłowe wykonanie usług zlecanych na rzecz zarządzanych nieruchomości,
- weryfikować zgłoszenia awarii i usterek oraz spraw bieżących w zarządzanych zasobach oraz podejmować niezbędne działania w celu ich usunięcia bądź realizacji,
- monitorować wysokość kosztów eksploatacji i utrzymania poszczególnych nieruchomości, wyjaśniać ich wzrost, podejmować działania celem ich racjonalnego obniżenia,
- na koniec każdego miesiąca odczytywać i rejestrować w systemie informatycznym Spółdzielni wskazania urządzeń pomiarowych energii elektrycznej, cieplnej, gazu i wody dostarczanych do poszczególnych budynków lub zespołów budynków,
- kontrolować instalacje wodociągowe, tj. wskazania wodomierzy, poprawności ich funkcjonowania i użytkowania, w tym stan założonych na nich plomb, a także kontrolować sprawność urządzeń technicznych pobierających wodę w lokalu – w lokalach mieszkalnych wytypowanych do kontroli przez pracownika rozliczającego media, a także potwierdzać usunięcie tych nieprawidłowości przez użytkownika lokalu,
- kontrolować sposób użytkowania lokali mieszkalnych i użytkowych oraz pomieszczeń wspólnych pod względem zgodności z przeznaczeniem,
- posługiwać się platformą iMieszkaniec.pl, a w szczególności:
- weryfikować uprawnienia mieszkańców do otrzymania dostępu do systemu,
- przyjmować i rejestrować zgłoszenia awarii i usterek oraz spraw bieżących pochodzące od mieszkańców, kontrahentów lub pracowników Spółdzielni,
- zlecać wykonawcom roboty w zakresie bieżącej konserwacji zasobów i drobnych prac remontowych, kontrolować, potwierdzać i rozliczać ich wykonanie,
- zlecać roboty porządkowe, w zakresie utrzymania czystości i zieleni,
- dokumentować prowadzone przez siebie czynności kontrolne i wyjaśniające,
- w razie potrzeby sporządzać dokumentację fotograficzną,
- egzekwować od wykonawców dokumentowanie wykonywanych robót,
- rozliczać wykonawców robót na podstawie udokumentowanych przez nich na platformie działań,
- analizować dane historyczne o usterkach i awariach na poszczególnych nieruchomościach celem podjęcia niezbędnych działań korygujących, naprawczych lub remontowych,
- prowadzić dziennik warunków pogodowych na osiedlu oraz zgłoszeń szkód osobowych,
- prowadzić sprawy związane z wydawaniem i odbiorami wynajmowanych przez Spółdzielnię lokali, pomieszczeń i miejsc postojowych oraz wydzierżawianych terenów; sporządzać protokoły zdawczo-odbiorcze; egzekwować wykonanie obowiązków wynikających z zawartych umów,
- zapewnić sprawne działanie maszyn i urządzeń będących na wyposażeniu osiedla, w tym systemów alarmowych i monitoringu wizyjnego,
- organizować i nadzorować usuwanie awarii, w tym będących skutkiem katastrof lub klęsk żywiołowych, a także brać udział w ustalaniu ich przyczyn,
- zlecać zakup i rozliczać zużycie materiałów na utrzymanie i bieżącą konserwację zasobów,
- współpracować z policją i strażą miejską w zakresie utrzymania porządku na osiedlu,
- współpracować z inspekcją sanitarną w zakresie utrzymania zasobów w należytym stanie sanitarno-higienicznym,
- współpracować z urzędami gmin i działającymi na ich zlecenie podmiotami w zakresie odbioru odpadów z poszczególnych nieruchomości oraz uzyskiwania zezwoleń na usunięcie drzew,
- współpracować ze Strażą Pożarną i firmami kominiarskimi w zakresie bezpieczeństwa użytkowania i właściwej eksploatacji poszczególnych nieruchomości,
- współpracować z ośrodkami pomocy społecznej w sprawach dotyczących zakresu zadań komórki organizacyjnej,
- brać udział w komisjach przetargowych, komisjach odbioru robót prowadzonych na terenie osiedla, a także w doraźnych komisjach technicznych powołanych w celu wyjaśnienia przyczyn powstawania usterek w zarządzanych zasobach,
- podejmować czynności wyjaśniające w sprawach szkód majątkowych i osobowych zgłoszonych przez ubezpieczycieli lub osoby poszkodowane,
- rozliczać koszty energii elektrycznej odsprzedawanej najemcom lokali lub właścicielom garaży zasilanych ze wspólnego licznika energii elektrycznej zgodnie z zawartymi w tym zakresie umowami; dokonywać odczytów wskazań podliczników energii, kontrolować ważność ich legalizacji oraz stan ich oplombowania,
- terminowo i prawidłowo wystawiać dokumenty sprzedaży robót, dostaw lub usług świadczonych lub nadzorowanych przez kierowaną komórkę organizacyjną,
- przyjmować interesantów w sprawach dotyczących zakresu zadań komórki organizacyjnej,
- przygotowywać lokale na zebrania z członkami Spółdzielni i właścicielami lokali, zapewniać pomoc w ich obsłudze lub prowadzenie,
- opracowywać projekty pism i odpowiedzi w sprawach wynikających z zakresu czynności,
Wymagania:
- wykształcenie średnie lub wyższe (mile widziane kierunki: budownictwo, administracja, prawo),
- znajomość podstaw administrowania nieruchomościami, w tym umiejętność wyszukiwania i stosowania przepisów prawa z tego zakresu,
- umiejętność obsługi komputera, w tym pakietu Office (Word, Excel, Outlook, Teams)
- umiejętność analitycznego myślenia i szybkiego uczenia się
- wysoka kultura osobista
- odporność na stres
- prawo jazdy kat. B
- dyspozycyjność
Miejsce pracy:
- Kętrzyn, Reszel, Korsze
Rodzaj umowy:
- umowa o pracę na okres próbny, a po okresie próbnym na czas nieokreślony
Forma zatrudnienia:
- pełen etat
Sposób aplikowania:
- Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji, tj. CV oraz zgody na przetwarzanie danych osobowych.